Myrkvi's Avatar

Myrkvi

@myrkvi.no.bsky.social

🇬🇧they/them 🇳🇴de/dem, hen 28 | norwegian | linguist and programmer

11 Followers  |  24 Following  |  40 Posts  |  Joined: 16.08.2023  |  2.1596

Latest posts by myrkvi.no on Bluesky

Picture showing price of the Playdate console and cover bundle.

1x Playdate: $229.00
1x Cover – Yellow: $20.00

Subtotal: $249.00
Shipping: $82.46
Tax: $83.29
Total: $414.75

Picture showing price of the Playdate console and cover bundle. 1x Playdate: $229.00 1x Cover – Yellow: $20.00 Subtotal: $249.00 Shipping: $82.46 Tax: $83.29 Total: $414.75

Really want to get a @play.date, but tax + shipping costs to Norway is too much; I could get an OLED Switch for that price 😭

29.07.2025 20:41 — 👍 0    🔁 0    💬 0    📌 0

@aasew.bsky.social Eg ser eg har misforstått kva "oppkonstruert" tyder, og tok det eigentleg til å vera det same som "konstruert". Ser no at det vert mykje meir negativt ladd. Orsak for misforståinga mi, eg ser no kvifor du og andre svara og tolka det som dykk gjorde.

26.06.2025 15:50 — 👍 2    🔁 0    💬 0    📌 0

Eg ser eg har misforstått kva "oppkonstruert" tyder, og tok det eigentleg til å vera det same som "konstruert". Ser no at det vert mykje meir negativt ladd. Orsak for misforståinga mi, eg ser no kvifor du og andre svara og tolka det som dykk gjorde.

26.06.2025 15:50 — 👍 0    🔁 0    💬 1    📌 0

Det er mykje kritikk å koma med, synest eg. Men eg ville t.d. heller kanskje tatt setninga under: "Hvis man snakker en dialekt som ligger tett opp mot nynorsk, er det helt sikkert enklere og mer praktisk å skrive nynorsk enn bokmål, men de fleste av oss befinner oss ikke i den situasjonen."

26.06.2025 13:43 — 👍 0    🔁 0    💬 1    📌 0

Innlegget er vel det, ja, men det er ikkje noko der som seier at bokmål ikkje er "oppkonstruert". Det vert brukt i snakk om nynorsk og framandspråk, og "oppkonstruert skriftrpråk" i kontrast mot "talespråk".

26.06.2025 13:43 — 👍 0    🔁 0    💬 1    📌 0

Nynorsk er eit skriftspråk, som er "oppkonstruert", som alle andre skriftspråk, i motsetning til munnlegspråk. Framandspråk i skulen har begge. Derfor meiner ho at ein ikkje kan samanlikne nynorsk og framandspråk.

26.06.2025 13:30 — 👍 0    🔁 0    💬 1    📌 0

Ja, om det er eit godt svar til Therese er noko anna. Det ser ut som at ho har feiltolka kva Therese eigentleg vil fram til. Men det gjer vel ikkje noko forskjell på kva poenget hennar er?

26.06.2025 13:30 — 👍 0    🔁 0    💬 1    📌 0

Eg tolker det som at kontrasten i innlegget er mellom framandspråka (med både talespråk og oppkonstruerte skriftspråk) og nynorsk, med skulefag i grunn.

26.06.2025 11:37 — 👍 0    🔁 0    💬 1    📌 0

Og som ein del av norskfaget, i den her samanhengen som sidemål, er han separat frå hovudmål. Eg synest det gir meining å snakka om det som eit fag, om ikkje eit særskilt skulefag (men som sidemål var hos meg).

Bokmål og skriftspråka til fransk og engelsk ville eg også kalt like oppkonstuerte.

26.06.2025 11:37 — 👍 0    🔁 0    💬 1    📌 0

Poenget er vel at ein ikkje skal ta nynorskfaget og framandspråkfag som det same. Framleis eit underleg poeng, men ho seier jo ikkje det som mange her påstår at ho seier.

26.06.2025 11:13 — 👍 0    🔁 0    💬 1    📌 0

Det er vel ikkje nokon som seier det heller, anna enn dei som argumenterer imot? Det er snakk om at nynorskfaget dreier seg om skriftspråk, som er oppkonstuert. I framandspråk lærer ein seg både skriftspråk (som framleis er oppkonstruert) og munnleg språk.

26.06.2025 11:13 — 👍 0    🔁 0    💬 1    📌 0

Kva språkforståing er det du sikter mot her?

26.06.2025 11:03 — 👍 0    🔁 0    💬 1    📌 0

Det er kanskje noko som er underleg å poengtere som ho gjorde, men eg les kommentaren din og svara til andre til å tyde at det er lest med den forståinga at ho sier det som om andre språk ikkje har normerte ("oppkonstruerte") mål.

26.06.2025 10:57 — 👍 0    🔁 0    💬 0    📌 0

Ser ut til at ho meiner det ikkje var opplagt for Therese. Men det er jo uansett ei samanlikning mellom framandspråk og nynorsk som skulefag. Det finst nok betre ord ein kan nytta i staden for "oppkonstruert", men det er heller ikkje feil.

26.06.2025 10:57 — 👍 0    🔁 0    💬 2    📌 0

Ja, eg trur ikkje nokon her er uenig i det.

26.06.2025 10:48 — 👍 0    🔁 0    💬 0    📌 0
Therese Sollien, kommentator i Aftenposten, slakter Helgeruds argumentasjon. Hun foreslår ironisk at man like godt kan legge ned hele skolen fordi kunstig intelligens klarer alle fag bedre enn elevene selv.

Hun skjærer altså alle fag over én kam og sammenligner blant annet opplæringen i fremmedspråk, litterær analyse, historie og matematikk med opplæringen i sidemål. Selv om kommentaren hennes er preget av ironi, avslører hun likevel en mangel på forståelse.
Er et oppkonstruert skriftspråk

For det første kan du ikke sammenligne sidemål med fremmedspråk, for et fremmedspråk skal også snakkes og brukes i spontane situasjoner. Nynorsk er i utgangspunktet ikke noe talespråk, men et oppkonstruert skriftspråk. Hvis man snakker en dialekt som ligger tett opp mot nynorsk, er det helt sikkert enklere og mer praktisk å skrive nynorsk enn bokmål, men de fleste av oss befinner oss ikke i den situasjonen.

Therese Sollien, kommentator i Aftenposten, slakter Helgeruds argumentasjon. Hun foreslår ironisk at man like godt kan legge ned hele skolen fordi kunstig intelligens klarer alle fag bedre enn elevene selv. Hun skjærer altså alle fag over én kam og sammenligner blant annet opplæringen i fremmedspråk, litterær analyse, historie og matematikk med opplæringen i sidemål. Selv om kommentaren hennes er preget av ironi, avslører hun likevel en mangel på forståelse. Er et oppkonstruert skriftspråk For det første kan du ikke sammenligne sidemål med fremmedspråk, for et fremmedspråk skal også snakkes og brukes i spontane situasjoner. Nynorsk er i utgangspunktet ikke noe talespråk, men et oppkonstruert skriftspråk. Hvis man snakker en dialekt som ligger tett opp mot nynorsk, er det helt sikkert enklere og mer praktisk å skrive nynorsk enn bokmål, men de fleste av oss befinner oss ikke i den situasjonen.

Dette er jo teke ut av samanheng? Det er eit svar på at nokon tek alle skulefaga under ein kam, og ho seier da at dei som har nynorsk som sidemål ikkje har same forhold til det som eit framandspråk, der ein au har fokus på munnlegspråket.

26.06.2025 07:20 — 👍 0    🔁 0    💬 2    📌 0

It's also fairly extensible and you can do a lot of fun stuff with it. That said, Emacs has a massive learning curve, and Org mode has its own syntax for markup.

21.01.2025 12:13 — 👍 0    🔁 0    💬 1    📌 0

That's a very valid point. I think the one that comes the closest is likely LogSeq, but it does have some of its own semantics that is going to seem a bit alien to folks. Emacs' Org mode is also a strong contender.

21.01.2025 12:13 — 👍 0    🔁 0    💬 2    📌 0

… but that feels a bit beyond saying it is fine and portable because it is all just Markdown. If you lose access to the platform (if it e.g. becomes a paid app only), you lose access to those plugins' functionality as well, unless you are willing to spend a lot of time porting those plugins over.

01.01.2025 22:33 — 👍 0    🔁 0    💬 1    📌 0

But the main lock-in comes with Obsidian's plugin system. With that, they add their own custom syntax for the plugins to work as intended, and now you are locked into that ecosystem. If all the plugins that you use are open-source, then sure, you could port them to another platform, …

01.01.2025 22:33 — 👍 0    🔁 0    💬 1    📌 0

The Markdown that Obsidian uses is its own standard, with some custom additions to the de facto standards such as CommonMark and GFM. But that is generally a minor issue, and you could probably relatively easily run that through some tool to get an equivalent in HTML or a standard form (e.g. links).

01.01.2025 22:33 — 👍 0    🔁 0    💬 1    📌 0

The main counter-argument to Obsidian not being open-source software still does not sit entirely right with me, in that it is just Markdown files. It is partially true, but not the entire truth. 🧵

01.01.2025 22:33 — 👍 1    🔁 0    💬 1    📌 0
super mario the orange and gray torbie cat sitting in her cat bed with her paws all fancy-like

super mario the orange and gray torbie cat sitting in her cat bed with her paws all fancy-like

it is time to look at her

15.12.2024 20:25 — 👍 17027    🔁 827    💬 250    📌 33

Not necessarily an issue just yet, but since it is meant to be the replacement for X11, it will have to implement support for it for us to be able to use it with modern programs, eventually.

28.11.2024 12:19 — 👍 1    🔁 0    💬 0    📌 0

I really like XFCE! Haven't used it in a few years, since it has fallen a bit behind other desktop environments wrt libraries and such (and with Gtk also changing significantly), and XFCE does not yet support Wayland.

28.11.2024 12:19 — 👍 1    🔁 0    💬 1    📌 0

GNOME feels slightly closer to some of macOS's design, while still being pretty distinct. Maybe more so in that they seem more prescriptive in how the user experience should be.

28.11.2024 12:15 — 👍 0    🔁 0    💬 1    📌 0

But there are definitely significant differences there, and both Windows and KDE's UIs have changed over time, so they might be slightly less similar nowadays compared to previously.

28.11.2024 12:15 — 👍 0    🔁 0    💬 1    📌 0

I think KDE is wonderful, and a DE where most Windows power users will feel at home. GNOME I also am not really a fan of, personally. I would say that KDE is probably the closest to Windows' UI.

28.11.2024 12:15 — 👍 1    🔁 0    💬 2    📌 0

Both GNOME and KDE have very different design philosophies, but are much more consistent in their design compared to Windows.

27.11.2024 13:55 — 👍 0    🔁 0    💬 1    📌 0

Adding to this: its multiple desktop environments, window managers, and compositors are one of its strengths, in my opinion. The customizability in being able to swap out GNOME with KDE, KDE with Sway, etc. is amazing, and something that I was able to do on other operating systems.

27.11.2024 13:53 — 👍 1    🔁 0    💬 2    📌 0

@myrkvi.no is following 19 prominent accounts